Πολιτική επιστροφών

Η διαδικασία έχει ως εξής:

  1. Μας καλείς στο 2310906770 εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες το προϊόν και μας ενημερώνεις
  2. Διαλέγεις αν και με τι θέλεις να αντικαταστήσεις το επιστρεφόμενο προϊόν
  3. Μας επιστρέφεις το προϊόν που δε θέλεις στη διεύθυνση Ξενοφώντος 7, 55132, Καλαμαριά , φροντίζοντας να είναι συσκευασμένο με κάποιο τρόπο ώστε να μη καταστραφεί κατά τη μεταφορά, με όλα τα σχετικά συνοδευτικά έντυπα (απόδειξη λιανικής/τιμολόγιο),  με τρόπο της επιλογής σου
  4. Δε δεχόμαστε επιστροφές με απλό ταχυδρομείο
  5.  Μόλις το παραλάβουμε, ελέγχουμε την αρτιότητά του και προχωράμε στη αποστολή του νέου ή στην επιστροφή της αρχικής αξίας της παραγγελίας σου με τον ίδιο τρόπο που είχε γίνει η πληρωμή της.
  6. Οι επιστροφές χρημάτων, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, πραγματοποιούνται πάντοτε, εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που το αιτείται ο πελάτης.
  7. Τα μεταφορικά αποστολής του νέου αντικειμένου επιβαρύνουν τον πελάτη

ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

  • Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, βάσει των συνοδευτικών παραστατικών (απόδειξη, τιμολόγιο, voucher courier).Απλά μας ειδοποιείς είτε τηλεφωνικά είτε με mail στο info@ohbaby.gr 
  • Δεν γίνονται αλλαγές χωρίς τα παραστατικά αγοράς (απόδειξη,τιμολόγιο,κάρτα αλλαγής)
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε σκισμένα, χαλασμένα ή σπασμένα προϊόντα, τα οποία παρελήφθησαν ΑΡΤΙΑ και η φθορά τους επήλθε από μετέπειτα χρήση.
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε ανοιγμένα, χρησιμοποιημένα ή προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε είδη που έχουν έκπτωση ή είναι σε προσφορά
  • Δεν γίνονται αλλαγές και ακυρώσεις σε προϊόντα που κατασκευάζονται ή έρχονται κατόπιν παραγγελίας (χαλιά,κρεβάτια, σιφονιέρες,ντουλάπες, χαλιά,όλων των ειδών τα έπιπλα).
  • Προκαταβολές και εξοφλήσεις για προϊόντα που κατασκευάζονται Κατόπιν Παραγγελίας, δεν επιστρέφονται (χαλιά, έπιπλα, καρότσια,καθίσματα αυτοκινήτων, κλπ).
  • Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα που δεν κρατούνται στο απόθεμά μας και έρχονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας για τον πελάτη (χαλιά, στρώματα , έπιπλα , καρότσια, όσα έχουν σήμανση διαθεσιμότητας "Κατόπιν Παραγγελίας" )
  • Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία τους με τα καρτελάκια τους.
  • Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα περιποίησης/ υγιεινής (πιπίλες,θερμόμετρα,μασητικά,ψαλιδάκια,βούρτσες,νυχοκόπτες,μάσκες, αντισηπτικά, επιθέματα στήθους), εάν έχει παραβιαστεί ή ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία.
Μπορείς επίσης να επιστρέψεις ο ίδιος το προϊόν στο κατάστημά μας και να εξαργυρώσεις επιτόπου την αλλαγή σου.
Αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα ή παράπονο , μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@ohbaby.gr και θα φροντίσουμε να σε βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω email στο info@ohbaby.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2310906770 για να πάρετε σχετική έγκριση και οδηγίες για τον τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος ώστε να μην επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα. Μην επιχειρήσετε να το αποστείλετε πίσω χωρίς να μας ειδοποιήσετε ή μην επιχειρήσετε να το επισκευάσετε μόνοι σας, διότι δεν θα μπορεί να γίνει δεκτή η επιστροφή του.

Αντικατάσταση ή επισκευή του προϊόντος μπορεί να γίνει εφόσον  εξετασθεί και επιβεβαιωθεί το σφάλμα από τον κατασκευαστή – εισαγωγέα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης, με προσκόμιση της συσκευασίας προϊόντος και της απόδειξης αγοράς του. Οι εγγυήσεις που παρέχονται από τους κατασκευαστές, δε καλύπτουν σε καμία περίπτωση αντικείμενα σπασμένα, ραγισμένα και γενικότερα βλάβες που προέρχονται από πλημμελή χρήση.

Αρμόδιος για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των ελλατωματικών προϊόντων είναι αποκλειστικά ο εκάστοτε αντιπρόσωπος. Η διαδικασία περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια απαραιτήτως:

  1. Παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από εμάς 
  2. Αποστολή του για έλεγχο στην αντιπροσωπεία
  3. Ενημέρωση από την αντιπροσωπεία για την επισκευή ή αντικατάστασή του.
  4. Επισκευή ή αποστολή αντικατάστασης από την αντιπροσωπεία.

Η αντικατάσταση ή η επισκευή γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την αντιπροσωπεία, δεν γίνεται από εμάς σε καμία περίπτωση.

Τα μεταφορικά επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν το OhBaby. Σε περίπτωση που ένα προϊόν επιστραφεί σαν ελαττωματικό και διαπιστωθεί η αρτιότητα του, τα μεταφορικά και της επιστροφής και επαναποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.